SURI......Serdang Selangor

  • Saya nak ucapkan berbanyak terima kasih yang tidak terhingga buat sinar sembilan yang membantu saya sehinggakan pihak mahkamah membuka mulut meluluskan perkahwinan saya, 
  • Sebelum itu saya dan suami berurusan ke mahkamah sudah hampir empat bulan namun hampa yang kami terima, akhirnya dengan campur tangan guru besar sinar sembilan akhirnya saya diberi minum berupa teh panas yang sudah berisi energy pengasihan tingkat tinggi, 
  • Pada keesokan harinya setelah minum saya langsung dengan bakal suami pergi kemahkamah seperti biasa...sekitar sejam begitu kami memberitahu guru besar sinar sembilan dengan rasa kegembiraan bahawa rayuan kami telah diluluskan, dan kini kami sudah menjadi suami isteri yang sah...buat guru..!!!  inilah gambar saya sekarang yang tengah mengandung anak sulung...terima kasih atas jasamu yang tidak dapat ku lupakan buat selamanya...